woensdag 16 oktober 2013

Warboel

 Nu we toch bezig zijn, kan dit er ook nog wel bij. Ergens moet iemand of iets zoiets hebben bedacht. De frequentie mag dan veranderd zijn, de intensiteit verminderd, maar dat doet verder geen afbreuk aan het opduiken van moeilijk te plaatsen verschijnselen. Hoewel alles één geheel vormt, het is tenslotte letterlijk en figuurlijk compleet met elkaar verweven, en ik de link van psychisch naar fysiek best kan volgen, lukt me dat minder met het omgekeerde. Al die verkeerde, fouten dingen van de laatste dagen ... Ergens moet een soort patroon herkenbaar zijn. Alleen ik zie het niet en dat zegt op zich weer compleet niks. Zit maar eens ergens met je neus bovenop en probeer de gewenste afstand te houden. D'r zijn eenvoudiger dingen denkbaar. Ik snap mijn lijf soms niet. Laten we het daar op houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten