vrijdag 11 oktober 2013

Mauw

 Verkeerde stemming, weinig uitnodigend weer, een dooretterende bank, muzikale miskopen, een onwillige laptop en trek, maar geen zin om te koken. Zo kan een dag afbranden in een paar uurtjes zonder dat een duidelijke reden aanwijsbaar is. Alles kost moeite, zit tegen of werkt op z'n minst niet mee. Nu is het zaak die zooi te keren.

 Het weer ligt niet in mijn hand, de cd's zijn het minst qua ergernis en kunnen in de afdeling "Overbodig", de bank heeft al het zoveelste mailtje ontvangen en nu is het afwachten, stemmingsomslag werkt niet op commando, het koken zie ik straks wel, dus blijft de laptop over om mijn lusten op bot te vieren. Drivers o.a. voor de netwerkkaart niet kunnen updaten door een ontbrekende internetverbinding, omdat de drivers niet up-to-date zijn. Ja, ja. Dan weet ik weer, waarom ik met het geknutsel aan de Pc's ben gestopt. Helaas komt dat inzicht enige onherroepelijke handelingen te laat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten