donderdag 17 oktober 2013

Loodjes

 Helaas heeft de aannemer een betere kwaliteit eiken voor z'n kopplanken gebruikt, dan hij in de constructie denkt toe te passen. Tjee, tjee, een hele ochtend digitaal woordping-pong gespeeld om in het begin van de middag er achter te komen, dat we met compleet verschillende zaken bezig zijn. De taalbarrière zal zo z'n bijdrage leveren, maar hier is meer onwil aan het hand. Bewust of onbewust.

 Steeds weer. "Ja, ja" of "Goed plan" en uiteindelijk niks doen met wat ik in meerdere versies heb aangeboden. Laatste verzoek is een globale schets. Als dat geen lichtjes laat branden, geef ik het op en moet de boel maar in de ijskast tot ik er weer ben.

 Je snap 't het misschien. Een geheel andere dag dan ingepland. De was heb ik nog opgehangen, de rest krijgt weekend. Nu snel de koffer vol pleuren en daarna scannen of ik niks heb overgeslagen. Morgenvroeg de pillen, geurtjes en gadgets en hopelijk ruim voor zevenen wieberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten