zondag 13 oktober 2013

Crap

 Pageviews 79, pageviews 67 en pageviews 6 waarvan luttele 2 hits uit de Lage Landen. Drie waardes voor hetzelfde gegeven in één rapport. Ra ra, het blijft me verbazen. Gisteren nog een keer door Google gestuind, maar een afdoende antwoord is nog steeds niet gevonden.

 Spookbezoekers, dat is me duidelijk, daar heb ik geen Google voor nodig. Maar hoe werkt dat en wat is de zin er van? Om mijn Blog plat te leggen is het aantal te mager. Bovendien, wat levert dat op?? Het is ook niet steeds één persoon, tenzij die een hele batterij internetverbindingen heeft met de meest uiteenlopende en soms erg exotische OS/Browser combinaties.

 Wordt natuurlijk erg saai als die 73 of 61 straks weggefilterd worden, maar een fatsoenlijk statistiekprogramma is toch het eerste, wat ik doe als de Blog straks zelfstandig gaat. Ja, de winter komt er aan en dan duiken al die verwaterde of gestrande plannen weer op. Ik zou wel weten, wat ik liever had dat opdook ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten