woensdag 23 oktober 2013

Protest

 Inmiddels alweer bijna een dag ter plekke, dat moet je ruim zien, en pas twee katten boven water. Hier wordt ongenoegen uitgedrukt. Fluiten, roepen, rammelen .... het maakt niet de gewenste indruk.En dat na slechts een paar dagen afwezigheid. Moet ze misschien toch leren op de kalender te kijken.

 Ik kan me d'r trouwens een hoop bij voorstellen. In het tempo, waarin de periodes elkaar opvolgen, dat ze hun eigen maaltijden moeten scoren ipv alleen voor de toetjes te hoeven zorgen, zou ik als kat zijnde ook niet weten te waarderen. En dan heb ik het nog niet over de ontbrekende toegankelijkheid van een warme en droge nachtplek of al het gekroel en geknuffel.

 Over een week of wat maar ouderwets een doorlopende verzorging regelen, anders hoef ik me straks met het verhuizen niet met katten bezig te houden, omdat ze de eer aan zichzelf hebben gehouden en zijn verdwenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten