zondag 22 september 2019

Zoethouder

 Een bescheiden gepresenteerd maar redelijk uitputtend ontbijtbuffet. Zoals altijd veel teveel keuze voor een niet-ontbijter. De eerste dagen zal ik me mee laten slepen door de verleiding. Ergens daarna stopt dat en blijft alleen de koffie over. Koffie die redelijk perfect oogde, maar bij de eerst slok een rilling aan me ontlokte. Me zo goed en zo kwaad als het ging door de eerste kop heen geworsteld en een andere combinatie geprobeerd. Helaas hetzelfde euvel.

 De boosdoener blijkt de melk, ws een poeder. Personeel weer met z'n allen in de rij om me te helpen. De koffie uit het officiële espresso-apparaat was inderdaad niet zoet. Daarvoor zat er weer te weinig melk in. Het is nog te vroeg om naar huis te verlangen, maar de koffie gaat daar zeker een rol in spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten