vrijdag 20 september 2019

Opwelling?

 Onrust. Terug van (ff) weggeweest. En waarom aub? Is het wat ik hier heb gezien en Y en mij nooit is gelukt? Is het afkeer, tegenzin mbt de voorgenomen stap in het medische circuit cq circus bij terugkeer?

 Dat weer een iemand overleden bleek zal in elk geval geen goed hebben gedaan. Bijna onoverkomelijk eigenlijk -bij onze leeftijden- als je mensen meer dan tien jaar niet hebt gezien. En ergens wist ik ervan. Moet in een van de sporadische telefoongesprekken genoemd zijn. Meen me zelfs vagelijk een blogbijdrage te herinneren, waarin ik deel uitmaken van een vriendinnenclubje in een SSHwoning aan de Korte Nieuwstr in Utrecht als garantie voor een voortijdige dood zag. Van de vier bewoonsters uit de tijd, dat ik er kwam, zijn er inmiddels drie overleden.

 Tja, de dood. Wat zal ik ervan zeggen..... De ongenode gast, die je op een bepaald moment niet meer buiten de deur kunt houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten