donderdag 12 september 2019

Overtuigen

 De vakantie wil nog steeds niet tot leven komen. Ze mag wel opschieten. Het moment van vertrek komt onder handbereik. Nadeel van vroeg reserveren? In dit geval wel, maar vast geen standaard effect.

 Nog anderhalve dag om de slag te maken. Vrees dat het onderweg in de lucht zal moeten gebeuren. Teveel gedoe aan mijn kop of te doen. Ik wil. Ik moet. Ik doe. Ik laat. Het schijnt altijd zo lang te zijn als het breed is, maar ik krijg het voor geen meter passend. De verkeerde afstand op het verkeerde moment waarbij de plek verder niet belangrijk is. Voeten in de modder proberen te houden en de gedachten in de gewenste richting weten te sturen.

 Nog een middag koken, vanavond misschien maaien en dan blijf ik morgen in mijn bed liggen. Kan niet. Werkt niet. Maar ik zou er niet vies van zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten