zaterdag 28 september 2019

Service

 Na de goede mix gevonden te hebben, ik geloof al de tweede anders de derde dag, van automatenkoffie en apart staande warme melk in een thermoskan, was er weinig meer aan te merken op dit hotel. Wat een beetje vreemd blijft, is de hoevelheid drukdoend personeel, wat het desondanks steeds weer lukt, om je niet te zien, als je iets wilt. Mn het bedienende personeel. Aan de balie is het wat minder, maar die zitten dan ook met z'n vieren maar wat te zitten met de uit-/ingang op enkele schreden van hen vandaan.

 Geen goekope toestand. In Utrecht zit ik voor hetzelfde bedrag zelfs door de week in een ster meer. Maar dat was in januari al snel duidelijk bij de zoektocht, die ff in een zee van negativiteit leek te vergaan. Gelukig op tijd die Tripadvisorselfkickers weten te negeren. Ook deze week trouwens bij het zoeken naar een restaurant. Hoe je met dik 4000 eetgelegenheden serieus meent een top-10 te kunnen samenstellen obv gekneuter van passanten is me een raadsel. Enige differentiërende criteria zijn prijs en keukenrichting. De rest zijn Oooo's, Aaaa's en Blèè's en Bah's.

 In een plek als Nazaré kun je zelf nog een controlerende blik op de genoemde gelegenheden gooien. Bij duizende mogelijkheden, waarvan de meeste vanwege het prijscriterium vaak net buiten het centrum zijn gelegen, is dat niet te doen en kom je voor je het weet net als in Parijs in een veredelde snackbar terecht. We hebben het maar van het moment en onze eigen 'neus' laten afhangen. Geen bult aan gevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten