vrijdag 13 september 2019

Uitloop

 Half september en aan de sokken! Het is gewoon koud 's ochtends. Ik kan d'r niks anders meer van maken. Prachtige ochtend natuurlijk. Dat gaat samen. Laatste voor-vakantiedag. Keuken fatsoeneren, maaien en honden wegbrengen. O ja, misschien is koffer pakken nog niet zo'n gek idee. Bijna teveel voor één dag.

 Werd notabene vanochtend wakker in zo'n mood, sorry, stemming, waarin alles over je heen valt van wat je had willen doen maar er (wederom) niet van is gekomen. Verkeerde timing aan de vooravond van 14 dagen afwezigheid. Of was het net bedoeld om me onder de neus te wrijven, dat ik in feite helemaal geen tijd heb om twee weken te gaan lanterfanten?

 Laat ik dat bewaren voor als ik weer terug ter plekke ben. Aan het feit verandert het niets. Er is deze zomer weinig gebeurd van wat ik me had voorgenomen. En dan toch (bijna) de hele tijd bezig geweest. De tijd is òf te rommelig cq verbrokkeld òf ik sleep ermee als een blok aan mijn been. De piekmomenten missen. Misschien moet ik ze stomweg inplannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten