maandag 9 september 2019

Afslag?

 Het moment om een nwe blog op te starten? Of beter deel drie? Ik zal de omstandigheden niet tarten door er al een naam aan te hangen. Misschien geldt dat tarten al voor het opstarten van iets nieuws. Andere mogelijkheden om het verstoppen van de normale gedachtengangen met opdringerige bedenksels tegen te gaan? Ouderwets met de adem spelen? De relaxerend bedoelde woordenbrei op mijn oren aansluiten? Da's lang geleden.

 Het idee van hernieuwd gebruik stelt me teleur. Deels in mezelf maar meer in z'n algemeen. Hoelang ben ik gevrijwaard geweest? Een jaar, hooguit anderhalf, meer zal het niet zijn. Tien jaar aan opgebouwd, een dik jaar 'genoten' en nu alweer afbouwen? Zou wel wrang zijn. Maar die kant wil ik nu helemaal niet op. Graag iets vrolijks en als dat niet kan, doe me dan maar gewoon niks. Beter niets dan iets waar ik niet op zit te wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten