woensdag 25 september 2019

Planning

 Dag voor vandaag ligt in feite al vast. Hoef me daar niks bij te bedenken. We zwerven nog steeds in en om het centrum. Misschien is het morgen tijd om het centrum te verlaten of misschien zelfs de stadsgrenzen te overschrijden. Hoewel, bij die stadsgrenzen zal het eerder een kwestie van opgaan in de toeristenmassa zijn, dan deze weten te mijden. Sintra zou zo'n plek zijn. Ik zie het al helemaal voor me. Soort Versailles stel ik me er bij voor.

 Een ramp was dat, die begon al bij de trein er naar toe in Parijs zelf. Vervolgens de meute die van trein naar ingang zeulde, de rij voor de entree, de kudde die door de zalen werd geloodst en uiteindelijk een beetje lucht kreeg in de tuinen.

 Maar niet vooruitlopen. Ws wijst het zich vanzelf, zoals het dat t/m vandaag ook heeft gedaan. Verveling zie ik geen kans krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten