zondag 22 september 2013

Zon(dag)

 Het kan nog alle kanten op. Laat uit de veren. Uitgebreid genoten van het rekken, strekken en geeuwen. Eindelijk weer naar jaren! Eén van die (vele) kleine details, die je ontgaan als je niet oppast. Koffie op het terras genoten en zoals het nou aanvoelt, zou ik daar best de hele dag kunnen blijven zitten. Blik richting Bessous, enkel groen met wat limousinbruine vlekjes.

 Vooral in de richting van de einder blijven focussen. Als de blik inzoomt op de directe omgeving, zie ik de werkplanning voor vandaag liggen: de laatste delen hoog gras en een begin van de schier eindeloze hoeveelheid braamstruiken, die plat gemaaid moeten worden. Twee werelden en aan mij de keuze.

 Nog een koffie verkeerd lijkt me zeer verstandig en dan met de honden rond het meer. Bij terugkomst is de aperitief aangebroken. De laatst gekocht champagne is een stap in de gezochte richting, maar nog niet wat ik wil. De rest van de fles is echter te zonde om weg te gooien. Daarna zien we verder .... alles op z'n tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten