dinsdag 17 september 2013

S(w)inging

 Een vrolijk Wiederaufbau-deuntje uit de speakers maakt het leven een stuk lichter. Het dartele enthousiasme is zo aanstekelijk, dat stil zitten zo goed als onmogelijk is en alles wat naar Depri & Co neigt schielijk de benen neemt. De Cd's zullen de komende tijd grijs gedraaid worden. De jaren vijftig ... ik stond nog deels in de steigers .... toen is begonnen, wat sinds de jaren zeventig met enige regelmaat misgaat, maar lekkere muziek en dan wel Duits en niet het Nederlandse aftreksel.

..... Maar straks pas. Eerst koffie, lopen, de aarzelende startperikelen van gisteren bewonderen en eens aan mijn water voelen, hoe het met de dag van vandaag staat. Keuze te over en waarom persé verder met waar ik ben begonnen? Zoals al gezegd, in die keuken kom ik toch wel terug of ik wil of niet. Ik zie wel, denk nog niet en geloof dat ik daar vandaag ook maar niet mee beging. Gewoon 'doen', niks meer en als het kan ook niet minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten