dinsdag 24 september 2013

Record

 Een maand van 100 berichten.... Wie had het ooit durven dromen? Ik niet, in elk geval. En of we die 100 gaan aftikken blijft een vraag tot we oktober binnen schuiven. Maar dicht in de buurt zal het zeker zijn. Zal dan wel de komende dagen moeten volhouden, als ik mijn eigen vertrouwde omgeving weer tijdelijk verlaat.

 Mijn eigen bierboekbereiksel. Is het belangrijk? Absoluut niet, maar het voelt wel aangenaam, al dat gekeuvel, want meer is het toch echt niet meer. Over een jaar heb ik het alleen nog maar over het weer en dan vast in klaagvorm. Of, indien en als is ook volstrekt vrij van enig belang. We zien dat tegen die tijd als er dan wat te zien valt. Vandaag eerst de dag van gisteren overdoen of inhalen en de voorbereidingen voor morgen beginnen. We hobbelen voort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten