woensdag 18 september 2013

Next

 Ff door die fameuse laatste 2% heen en ik kan me aan de volgende k*tklus wagen. Kan ik morgenochtend aan mijn tafel ontbijten. Kan me niet voorstellen, dat ik op het idee kom, maar het zou kunnen, plaatsnemen aan de plek, die tot voor enige minuten bedekt was door mijn spontaan tot stand gekomen archief. Voelt allemaal erg overbodig aan, maar ook het opgeruimde heeft wel wat.

 'En passant' het archief deels geschoond. Voordat er iets nieuws inpast, moet er iets ouds uit. Ga nu geen nieuwe archiefkasten aanschaffen. Iets stommer zou ik niet zo snel weten te bedenken. En dan gaat het verleden weer door je handen. Gelukkig niet van het soort, waar ik voorlopig nog liever omheen loop, maar dat voorkomt niet verrassingen. Compleet ongebruikte bankpassen opgeplakt op de begeleidende schrijvens, brieven aan instanties die ik me niet herinner en nog wat raar klein spul. Alles maar direct verknipt, verscheurd of vershredderd. Tijd voor een kleine beloning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten