vrijdag 20 september 2013

Ergerlijk

 Sinds een paar weken onderneem ik pogingen om mijn iPhone naar een hoger bestuursniveau te tillen. Geen 7 maar 6. Tot op heden heeft dat geen resultaat opgeleverd. Het zou met Wifi moeten kunnen, maar dan moet je vanwege verstandig risicomanagment toch eerste een back-up of reservekopie hebben gemaakt en zover als ik nu ben, maakt iTunes die alleen, als je je iPhone update. Nu zou dat best kunnen, als je op mijn internetverbinding een dubbele turbobooster zou kunnen monteren of installeren. Zonder schiet dat voor geen meter op en om de een of ander reden verdomd de configuratie op mijn laptop extern, via vele malen snellere verbindingen contact te maken met de update-servers van Apple.

 Eerst natuurlijk de systeembeheerder van het gemeentelijk internetcafé de schuld in de schoenen proberen te schuiven. Die goeie sukkel verontschuldigde zich er nog voor ook. Nadere beschouwing en mn de vergelijking met de vaste Pc thuis, deed me beseffen dat de misser ergens op de laptop moet huizen. Inmiddels alle adviezen van Apple nagelopen, want ook die wijzen net als Microsoft of Google natuurlijk eerst naar een ander. Ik heb het niet van vreemden. Helaas echter nog steeds geen oplossing en dus geen update. Het is knap vervelend zoiets, maar anderzijds heerlijk om je in vast te bijten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten