zaterdag 7 september 2013

Plan

 Vanmiddag een blik geworpen op de rest van het jaar. Behalve dat het grootste deel van het jaar alweer onder het tapijt is geschoffeld, wil ik nog wel het een en ander. De ervaring heeft in zulk soort situaties geleerd, dat het trekken van een plan geen kwaad kan. Rijmt, dat zit het altijd goed!

 D'r moet vanalles, ik wil nog meer en dan laat ik de verdere ideeën maar rustig rusten. Dat wordt vliegen, rijden en een manier vinden, waarop niet alles op mijn bordje terecht komt. Utrecht is er dit jaar een beetje bekaaid afgekomen, hier moet natuurlijk een hoop, op de ooit als toekomst bedachte plek zou enige actie geen kwaad kunnen en ook de nieuwe lijntjes verdienen meer dan alleen maar aandacht.

 Als je dan probeert om het wensenlijstje in praktijk vorm te geven, begint het stevig te wringen. Afstand. Tijd. Werk. Mogelijkheden. Alles wil als eerste en het is aan mij om te kiezen. Zou het? Zou het werkelijk? Alles lijkt erop, dat we echt terug bij 'Af' zijn. Eindelijk terug bij het begin zijn. Laat de 200 of hoeveel euro maar zitten, ik ga sowieso vrolijk verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten