dinsdag 10 september 2013

Score

 Wil niet veel zeggen, maar op de 10e van de maand het loon kunnen scoren voor de hele periode, is niet verkeerd. Nu enkel nog de baas van het uitbetalen overtuigen.... Zal vast wel weer allerlei gezeik opleveren. Te weinig levert steevast problemen op en meer dan gevraagd levert per saldo nooit wat op. Eigenlijk dans ik dus voor eigen kerk en zeker daar ik ook nog eens als baas alleen maar in de spiegel kan kijken..

 Ik zal het zooitje maar gevoeglijk mijn rug af laten glijden en ondertussen het inzicht aan mezelf overlaten. Targets zijn niet mijn deel maar twee blogs samenvoegen tot eentje, krikt misschien wel de produktie op. Had natuurlijk beter moeten weten, of tenminste onderhandelen of in elk geval niet over me heen moeten laten lopen. Maar ja, de scheppende ziel is iedere commercie vreemd.

 Daarmee ben ik dus nu scheppend en voel me direct gevleid. Schouderklopjes aan jezelf uitdelen is als zelfbevrediging .... er is altijd wel een reden voor te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten