woensdag 4 september 2013

Schrijverij

 Tijd dat ik het toetsenbord weer bij de hand neem en laten kreunen onder het geroffel van mijn vingers. Zal in het midden laten of het toetsenbord er vijftig kleuren grijs door ziet of d'r gewoon van baalt. De stukjes schrijven zich niet vanzelf en voordat ik tegen mijn Pc ga praten, pak ik eerder een pen. Pre-historisch, maar beter dat dan na het bluetooth telefoneren de zoveelste plek/activiteit waar mensen een stuk weg lullen in het luchtledige.

 Werken, dus! Ai, vies woord. Dat kan beter: bezig zijn. Dat klinkt al een stuk aangenamer. Vrijetijdbesteding is nog een tikkeltje charmanter. Levert niks extra's op voor het toetsenbord .... Arm toetsenbord. Mogen ze ook wel een dag in het jaar extra aandacht aan besteden. Misschien kan het samen met werelddierendag. Hebben mijn honden niet nodig, die hebben dat elke dag weer. De ware goden hier in Frankrijk. Bij de katten twijfel ik, die moeten tenslotte het verse deel van hun voedsel zelf regelen. Maar goed, voor mij geldt dat voor alles ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten