maandag 16 september 2013

Uitmesten

 Hoe we het gaan doen, weet ik nog niet. Eigenlijk weet ik dat pas, als het gebeurd is. Dus laat ik hopen, dat ik het snel zal weten ...

 Maar zonder eindeloos gelul over de vorm: een stuk of vijftien kamers, een kelder, een zolder, vier huisjes, twee studio's, een stel schuren en een hoop tussenliggende ruimte. Alles in zeer verschillende staat van opgeruimdheid, van zo goed als kaal tot bijna plafondhoog volgestapeld. Er moet vanalles weg (container?), een deel ingepakt en de rest mag ter decoratie rondslingeren. Voorlopige bottleneck is het gebrek aan fatsoenlijke verhuisdozen. Hier heb ik ze nog niet gevonden, maar ook niet zo hard gezocht. Zo niet, dan bij het volgende Nederlandbezoek de auto volladen.

Dit gaat echter geen uitvlucht wezen. Ruimte genoeg om de overbodige zooi een tijdje aan de kant te schuiven. Dus niet lullen maar poetsen en ruimen. De keuken mag d'r het eerst aan geloven. De tijd gaat NU in ....!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten