donderdag 28 oktober 2021

Voldaan

 Gedaan wat ik me voorgenomen had. Nu aan de warme chocomel ipv champagne. Morgen graag zo verder. Voor mijn part ook met de chocomel, maar ik bedoel het werk in de tuin. Vannacht de laatste 6-uurs medicatie. Werd tijd, ik werd er een beetje gestoord van. Hopelijk is de aansluitende nacht ook een stuk rustiger. Terug naar eenmaal per tig uur ff wakker worden ipv tig keer per uur.

 Over kolen en gladiolen valt er weing te verhalen. En aangezien ik de hele dag bezig ben geweest, is ook niks tussndoor gekomen wat mijn verbazing of ergernis wist te wekken. Met gedachten in standje 'Praktisch' is mijn grijze massa er vandaag makkelijk vanaf gekomen. Toch raar dan, dat het het hoofd is, wat me straks de handdoek in het bed laat werpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten