zondag 10 oktober 2021

Kansje?

 Zou ik vandaag aan de tuin toekomen? Zou het? Misschien maar beter om het niet te veronderstellen, want dan gaat er zo weer wat mis. Genoeg ander dingen te doen en vanmiddag ook de F1, die ik inmiddels min of meer volg. Niet zozeer vanwege mogelijke winst voor Verstappen als wel voor de kans op verlies van Hamilton. Het zal best een goeie coureur zijn, maar behalve dat hij gewoon de beste machine onder z'n gat heeft, is het vooral een zeer irritant en met zichzelf ingenomen persoon. Zo iemand die je maar wat graag onderuit ziet gaan. Ik tenminste. Daar tegenover is Verstappen de nuchterheid zelve, die ik het wel gun als hij die ingebeelde kwast een poepie kan laten ruiken.

 Bovendien is het gewoon zondag, rustdag. Een verdiende rustdag. Heb me afgelopen week meer dan genoeg de benen onder mijn lijf vandaan gelopen. Kortom ik zie wel of ik het onkruid vandaag te lijf ga. Met het oog op het weer in de komende week zou het niet onverstandig zijn. Het mooie werkweer is inmiddels veranderd in het vooruitzicht van een natte week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten