maandag 4 oktober 2021

Overvol

 Eens zien wat er vandaag misgaat. Hoe ik het allemaal moeten redden is me een raadsel. Naast de tuin, het hout dat nog gezaagd moet worden, het huishouden, het poetsen, de beesten, de was komt er deze week het druiven plukken en verwerken bij. Vierendelen, 8 handjes zou wel fijn zijn. Meer dan doen en zien waar het schip strandt, zit er niet in.

 Mijn hoofd wordt er ondertussen niet beter op. Sinds de partij infuzen speelt dat deel van het lichaam fysiek op waar het zich tot op heden vnl wist te beperken tot psychische dwarsliggerij. Moet ik daar nou weer achter aan of lost het zich vanzelf op. Standaard medicijnen hebben er in elk geval geen vat op. Je zult maar jaren van zoiets last hebben, wat je wel vaker hoort. Altijd blij geweest, dat me dat bespaard bleef.

 Eerst zometeen mijn verstijfde wederhelft uit bed helpen. Tijd om aan de dag te beginnen. Of dat met of zonder huisartsbezoek zal zijn, zal blijken. Er lijken andere prioriteiten aan zet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten