vrijdag 15 oktober 2021

Drukkend

 Het voelt allemaal beter en beter maar ik ben er nog niet, waar ik een aantal mndn en langer geleden wel geweest ben. Gisteren geprobeerd hoe het aan zou voelen, als ik weer in mijn cabine achter het stuur zou kruipen. Niet goed, dus. Geen zin. Niet de rust. Geef er een draai aan, het trok me niet. Een partijtje sluipen en opruimen heb ik niet eens geprobeerd. Teveel belemmerende dwarsigheid om op te gaan in de bezigheid.

 Teveel in en aan mijn hoofd. Het is niet dat ik het wegduw. Ik ben met een hoop dingen gewoon niet bezig. Neemt niet weg dat die dingen er wel zijn en ik met het meeste ook iets moet. Komende week wordt wat dat betreft weer een belangrijk moment. Dan krijgen de al niet meer zo vermeende vermoedens namen toebedeeld. Je zou de hoofdpijn zo kunnen betichten een hoge druk ventiel te zijn dat onder spanning staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten