maandag 26 augustus 2013

Gètsie

 Half negen. Koffie verkeerd met melk die officieel al op 12/8 over de datum was, een heus scherm voor mijn neus ipv de iPhone-postzegel, een buitentemperatuur van minimaal de helft minder dan 24 uur geleden, een omgeving waarin de kleur groen en niet het blauw overheerst, een hoofd dat onderweg ergens is blijven hangen en een gezond portie tegenzin bij alles wat ik hier verder om me heen zie. Welkom thuis.

 Nou ja ... Thuis. Ok, het is het zowaar heel even geweest, maar die tijd is alweer lang voorbij. Terug in mijn gouden kooi na veertien dagen verlof. Zien wat staat te gebeuren. Mis nog een kat en de honden weten hopelijk niet, dat ik een dag later ben dan ingepland. Vandaag maar eens besteden aan het bestuderen van de subtiele wijzingen in het uit den treure bekende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten