zondag 11 augustus 2013

Haha

 Prachtig, die snelheid van het vliegen. Je ziet geen fuck en doet er maar net een beetje sneller over. Ok, in de auto was de aankomst naar de volgende dag getild geweest, maar behalve dat je dan grote delen van Europe had kunnen bewonderen, was je uitgeruster aangekomen. Nu kostte de reis van Toulouse naar eindbestemming 14 uur waarvan vele, erg vervelende wachturen. Tel je het vertrek vanaf huis mee, dan was ik zelfs in mijn eentje bijna in dezelfde tijd ter plekke geweest.

 Dan had ik bovendien de Franse Alpen kunnen bewonderen, de Italiaanse Rivièra een blik waardig gegund, de mistige wegen door de Po-vlakte langs literiare impressies kunnen leggen en had ik vanaf Reijka doodsangsten mogen uitstaan op weg naar de havenplaats voor de oversteek naar het gewenste eiland.

 Lopen! Laat mij maar lopen, mogen anderen de vliegtickets kopen. Vliegen naar vakantie is toch een soort haasten om te onthaasten. Zoiets als eten om af te vallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten