zondag 25 augustus 2013

Aankomst

 "De ring in de klok." Zo voelt het een beetje aan. Vanmorgen om zeven uur begonnen en net om 21:30 de C5 naast de P406 geparkeerd. Ik ga niet zeuren over thuis of niet thuis, de reis is gewoon gemaakt, de vakantie ten einde. Veertien en een half uur wachten, rijden, wachten, vliegen, wachten, vliegen, wachten, rijden en dan een welverdiend drankje.

 Ik geloof, dat ik het reizen en mn het rijden langzaam een beetje zat wordt. Nog een paar jaar en ik ben mijn moestuin niet meer uit te branden. Vliegen gaat me te snel, rijden kost me teveel moeite. Misschien moet ik 'ns de trein proberen ... of een chauffeur, kan natuurlijk ook. Jarenlang gehad en is me altijd uitstekend bevallen. Eerst met een 2CV, daarna met een mazda 323. Dat was nog behelpen, maar aansluitend enkel nog splinternieuwe huurbakken en altijd een nummertje groter dan gereserveerd tot de P406 break in ons leven kwam. Toen had ik inmiddels wel de vereistte papieren, maar mocht gelukkig alsnog meestal kaartlezen. De C5 kent op enige tientallen na al bijna 80.000 km alleen mij als bestuurder. Ik zou als auto zijnde heftig protesteren bij een dergelijk eenzijdige ervaring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten