woensdag 1 april 2015

Aangekomen

 Bijna tenminste. De landsgrens van mijn nieuwe speelruimte gepasseerd en niet 10 km verderop maar nauwelijks een paar honderd meter verder moest ik op de rem: Iris hotel. Nu kunnen ze me makkelijk belazerd hebben, maar ik heb netjes gevraagd of dit het hotel was, waar ik de reservering heb gemaakt of dat ik het een stuk verderop zou moeten zoeken. Het antwoord was "Ja, dit is de plek." na een check in een boek. Zou allemaal zo gespeeld kunnen zijn, maar misschien kan een beetje vertrouwen in de mensheid geen kwaad, ook niet als het Roemenen betreft. Voor je het weet, laat je je meeslepen in de beeldvorming, die de media deze mensen in de schoenen probeert te schuiven. Lijkt me het verkeerde uitgangspunt in wat ik net ben begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten