dinsdag 7 april 2015

Embryonaal

 Na het aftellen in Frankrijk kan ik nu gaan optellen. Nog geen week aanwezig en vol in de running. De dagen vliegen niet echt voorbij, maar kennen wel met regelmaat momenten, waarop ik het besef van tijd ff kwijt ben. Dat in afwisseling met momenten waarop ik de tijd een handje vooruit zou willen helpen. Ik ben kortom lekker zelf bezig of ben qua werk of anderszins overgeleverd aan het werk dan wel het gezelschap van anderen. Tussen de bedrijven door blijf ik zoekende naar mijn draai net zoals de honden en de katten opzoek zijn naar de hunne.

 Ik moet iets met de electriciteit, maar mis het daarvoor noodzakelijke gereedschap. Nee, het zit ook niet ergens in een van de kratten. Ik kan me niet herinneren, dat ik het ingepakt heb. Dus daar moet ik naar opzoek. Het bestaat, ik heb het gezien, alleen niet in de winkels, die ik daarvoor doorzocht heb. Ondertussen het buizen- en dozen-circuit in de slaapkamer laten wijzigen, achter het juiste voegsel aan voor de Portugese cementtegels, de kleuren voor de slaapkamer gevonden en doorgegeven, de installateur voor het gas en water in beweging gebracht en de elektricien vriendelijk verzocht om orde in zijn warboel van de meterkast te komen aan brengen. Ondertussen de lege dozenzooi aan de kant gewerkt. Nog ff en de kroon op het werk .... de badkamer, kan onder handen worden genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten