maandag 20 april 2015

Kadootjes

 Twee bonnen. Voorlopig. Eentje zelf veroorzaakt, de ander door de verhuizers. Twee punten weg van mijn rijbewijs. Raak er niet echt van onder de indruk. Zonder Europees rijbewijs zetten die weggestreepte punten weinig zoden aan de dijk, nu ik nauwelijks meer op Franse wegen zal vertoeven.

 Het herinnert me vooral aan het papierwerk, dat me de komende weken (maanden?) te wachten staat. Daar kan dit nog wel bij. Zien wat ik met die prent ga doen, die ik niet zelf bij elkaar heb gereden. Als het bij die ene blijft, ga ik er geen punt van maken.

 Update: De postbode bracht vandaag de derde bon en deze keer weer niet voor mij: 1-2. Geen Franse bovendien maar uit Freiburg én met foto van de bestuurder. Lullige 37 km waar 30 mocht. Lang leve de steeds verder om zich heen grijpende moloch "Europa" en dan vooral met dit soort onbenulligheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten