vrijdag 3 april 2015

Kattendrukte

 Het zat er in. Het verbaasd me alleen dat Beer de achterblijver is en de andere twee van de eerste de beste gelegenheid gebruik hebben gemaakt om er vandoor te gaan. Hun eigen keuze. Naar mijn idee niet slim. Enige alternatief is afwachten tot ze weer opduiken of andersinds van zich laten horen. Mijn idee. Verder denkt iedereen d'r hier anders over. Het lijkt zowaar het gesprek van de dag. Iedereen, bijna iedereen heeft het met anderen over mijn weggelopen katten. Het gevolg is een zichzelf in stand houdende kletsgolf, waarin ieder aangesprokenen naar beste mogelijkheid zijn of haar bijdrage levert. En heb je een van hen die op de hoogte zijn ff niet gezien, dan is het eerste vraag, hoe het met de katten staat. Of ik ze al gevonden heb en bij mijn "Nee" volgt dan de al bekende riedel van adviezen, mogelijkheden en gelijksoortige ervaringen, maar iedere keer weer aangevuld met nieuwe elementen. Dacht ik dat mijn honden "The talk of the town." zouden worden, stelen de katten de show.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten