vrijdag 17 april 2015

Queeste

 Winkelen is vermoeiend. Dat doe je alleen als het nodig is. Liefst weet je dan ook direct waar je zijn moet en of het gewenste te krijgen is of niet. Waar haalt iemand de energie vandaan om een hele dag, maar dan ook werkelijk van tien uur 's ochtends tot in het begin van de avond, van winkel naar winkel te lopen en iedere keer weer met oprechte verbazing en minstens zo echt interesse het aanbod te bewonderen zonder dat naar iets specifieks gezocht wordt??

 Ik heb het vol weten te houden. Best knap van mezelf. Was ook gelukkig maar voor één dag. Maar dit gaat in de toekomst om creatieve oplossingen vragen. Zet me in de betere Cd-winkel en je kunt me met een gerust hart een dagdeel vergeten. De rest van de dag help ik dan wel omzeep in een fatsoenlijke boekhandel. Maar kleding, schoenen, cosmetica, inrichting en erger soort prullaria ..... zou het Tv-kanalen betreffen, ik zou er ongezien langs zappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten