zaterdag 11 april 2015

Gekleurd

 Eieren verven. Ja, ook hier. En wat kunnen vrouwen toch rampzalig onpraktisch zijn. Ook hier. Simpele handelingen. Water koken. Eieren garen. Verfmengsels maken. Eieren overhevelen. Het verfproces de tijd geven. Eieren laten drogen. En tenslotte de eieren met vet insmeren. Een kind kan de was doen, maar beetje vrouw weet het koken van water nog te verpesten. Tenminste die vrouwen, die ik tegen het lijf loop. Of trap ik gewoon iedere keer weer in hetzelfde spelletje?

 Hoe het ook zij. De eerste lading eieren werd zo beroerd in de verf gezet, dat ik me er ondanks alle voornemens,  alsnog tegenaan ben gaan bemoeien. Met succes, en dat zeg ik niet zelf. Maar dat was waarschijnlijk ook de bedoeling of tenminste de hoop. Onpraktisch, maar niet dom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten