zaterdag 11 april 2015

Opslag

 Het wordt tijd,  dat ik weer bij mijn bestanden kan. Uit plaatsgebrek èn vanwege de (digitale) ouderdom de hele Pc bij vertrek achtergelaten op de harde schijven na. Mij leek daar wel een mouw aan te passen richting de laptop. En dat klopt. In principe. Je hoeft alleen het betreffende hulpstuk te vinden. Niks simpeler dan een dockingstation, maar gevonden heb ik het ding nog niet. Wel iets wat redelijk in de richting komt, maar aangesloten wenst te worden op de stroomvoorziening van de Pc. Dat gaat een erg lange kabel worden ...

 Van de week "ff" naar Nederland. Niet hiervoor, maar toch. Misschien is dan het een en ander wat sneller en makkelijker kort te sluiten. Niet dat ik een gewoonte ga maken van uit Nederland halen wat ik niet 1,2,3 hier kan vinden. In principe moet cq zal alles hier te krijgen zijn. Wat moet gebeuren is je eigen circuit weer opbouwen. Ik had het in Utrecht, in Le Chalard en nu moet ik mijn adressen ook hier weer bij elkaar zien te schrapen. En dat kan maar op één manier: zoeken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten