maandag 27 april 2015

Zekerheden

 Nooit geweten dat een meterkast zo moeilijk kan zijn ... Blijkbaar moet ik me ook tegen zaken gaan aanbemoeien, die je officieel verplicht bent om uit te besteden. Wat dan dus ook gebeurd is. Helaas kan de ene expert niet overweg met wat een ander heeft aangelegd. Zou toch niet moeten mogen qua standaardisatie, richtlijnen en voorschriften.

 Zekeringen plaats je in circuits en die zeker je weer af. Het mag toch niet echt nodig zijn, dat je de circuitzekering moet omzeilen om de in het circuit openomen zekeringen te laten werken?? En dan kun je wel een beetje hautain stopcontacten en andere dozen gaan zitten slopen, maar ik ben niet kleurenblind. Tenminste niet voor blauw, bruin/rood, geel-groen en zwart. Bovendien is het wel erg raar als foute verbindingen mobiel lijken en met de circuits mee verhuizen, waar je net aan zit te sleutelen.

 Gewoon daar zoeken waar het misgaat ... in de meterkast en niet in de bedrading van wat door de kast afgezekerd wordt of zou moeten worden. Ik weet wat ik doe en gedaan heb, de meterkastmaker(s) duidelijk niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten