zondag 17 november 2013

Sprokkelen

 De eerste plaagstoot van de winter komt eraan en ik heb nog geen hout voor in de kachel gezaagd. Nog ff en alle activiteiten kunnen de kast in tot maart of april. Kun je wel leuk ieder jaar een uitgebreid lijst maken van wat moet gebeuren, maar op 1 of 2 winters na, is dat hier nog nooit gelukt. Dus waarom nu? Zonder lijst gebeurt er misschien wel meer en in ieder geval niet minder dan gepland.

 Zolang het zicht op het definitieve vertrek ontbreekt, zal het zooitje wel blijven slepen. De nieuwe stek wordt op z'n vroegst begin zomer en misschien pas op het eind ervan. Ook uit die hoek dus geen aantrekkelijke verleidingen. Hier ligt een eind verderop nog een extra plek, die de deur uit zou kunnen en waar ik me op de een of andere manier niet toe kan aanzetten om mee bezig te zijn. Misschien tijd om het mechanisme te keren en de verkoop te starten voordat de plek is geschoond, dan moet ik wel .... Zou je tenminste denken. Hoewel ik me langer ken dan vandaag, moeten we dat toch maar eens proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten