woensdag 13 november 2013

De-alcoholiseren

 Inmiddels mag ik bijna weer autorijden. Niet dat ik de hele dag thuis heb gezeten, maar ben wel blij dat de sterke arm nergens stond te grossieren in blaaspijpjes. Hypocriet of ik schiet! Ging gisteren voorspelbaar de mist in. Het verandert geen zak, maar ff dat gordijn dichttrekken tussen mij en de wereld doet goed.

 Vandaag 'scherven' rapen, de alcoholnevelen laten verdampen en alles weer in redelijke perspectieven rukken. Eigenlijk verbaast het me dat het hele zooitje niet voor meer problemen zorgt. Onwillige aannemers, uren-spijbelende locale werkers, zeer waarschijnlijk ergens een dooie kat, terugkeer hier, de aanrollende winter, ongrijpbare makelaars, etc. Je zou er toch gek van moeten worden volgens mij. Of ben ik het al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten