zaterdag 30 november 2013

Cijferen

 De 500 gaan we dit jaar aantikken. Incl. de 180 op het Twoggen-blog is het krap an, wat ik me bedacht had. Eenmaal per blog per dag zou de 700 achter zich gelaten hebben. Maar soit, niet terugblikken, vooruit is de richting. De 1000 op dit blog zit er dit jaar niet in, dat gaat februari of zoiets worden. Belangrijker dan de getallen is, dat het lekker loopt en zijn functie voor mij vervult, al is dat laatste wederom aflopend. De volgende ommezwaai hangt in de lucht.

 Nee, niet weer verdwijnen en met een ander blog verschijnen. Geen Heintje-Davids-van-het-bloggen in spé.  Ik moet iets met sub-blogs. Of het bestaat weet ik niet, maar indien niet, dan gaan we de mogelijkheid gewoon creëren.

 Begonnen met mezelf terug te lullen in het leven, heb ik me in deze stukjes-verzameling proberen te verzoenen met het bestaan ..... Nu deel 3: wat maken van wat er rest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten