zondag 24 november 2013

Faecalien

 Wat toekomstig aas gevangen, punten gespitst, messen geslepen en de camouflage bijgewerkt. Een dag van voorbereidende handelingen en reflecterende woordenwisselingen, helaas slechts met mezelf. Argumenten voor zowel als tegen aangedragen, rijtjes gemaakt, rijtjes weggeveegd, opnieuw rijtjes gemaakt en de zooi door de plee getrokken. Begrip getoond, vanzelfsprekendheden ontzenuwd, mezelf klemgezet en beren en bergen bemonsterd. Gewikt, gewogen, gemeten en gepast.

 Alles in voorbereiding op wat ik niet wil, maar wel zal moeten. Hoe zou Vettel rijden, als het met tegenzin zou zijn, dat hij de records moet maken? Laat ik ff 9,65 lopen op de honderd meter, want ik heb er toch echt absoluut geen zin in. Ergens zit iets niet helemaal lekker. Kan aan mij liggen, het wringt, maar dat het raar is, klopt volgens mij van geen meter.

 Krom, recht of d'r tussenin, maar een hoop gedaan, al is het dan slechts voorbereidend. Morgen de mogelijkheden verder monsteren. ..... Voor vandaag ben ik uitgepoept.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten