maandag 18 november 2013

Soms ...

 Zoooo, dit was dan november. Moeten jullie voor de rest van de maand helaas een andere tijdsbesteding zoeken of in het geval van de spookjes een andere ontmoetingsplek. Hihihi. Nou allemaal heel hard roepen: "Nee, niet doen. Alsjeblief." en mijn ego stapt weer trots met opgepoetst blazoen de komende weken tegemoet.

 Was het maar zo makkelijk. Kon ik mijn leven maar iedere dag bijeenschrijven als de stukjes op het blog. Zou een geheel ander bestaan zijn. Als straks de blok van mijn been is verwijderd, komen mijn mogelijkheden aardig in die richting, al zal het een illusie zijn, dat er geen 'moeten' meer zou bestaan.

 Ach, laat maar zitten ook. Net zo zinloos als de rest. Koffie, lopen en verder waar de tank gisteren leeg was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten