vrijdag 3 juni 2022

Uitgebreid

 Na de uren die ik gisteren al door de dag heen heb geslapen een 12-urige nacht volbracht. Slapend wel te verstaan. En als ik nou zou zeggen, dat ik vanochtend fit en fris mijn bed uit kwam dan zou ik liegen. Normaal kun je het niet noemen. Maar wat is het normaal in mijn huidige bestaan? In een paar jaar tijd is veel veranderd.

 Als dit het gaat worden waarmee ik het moet doen, dan is achteraf gezien de keuze voor het renoveren van een huis op het platteland een slechte geweest. Dan was een flat rondom wat nu shopping City heet een betere geweest. Stukken goedkoper ook. Maar van achteren kun je een koe in z'n kont te kijken. Wat heb je eraan? Het is bovendien niet 1, 2, 3 ongedaan te maken. Wie weet gaat het allemaal wel meevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten