vrijdag 3 juni 2022

Herhaling

 D'r is nog wat energie over. Zien dat ik wat te eten weet te fabrieken en dan de tuin in. Kasbak opschonen. Voor derde maal? Of is het al de vierde keer? Ik ben de tel kwijt. Gaat het dit jaar nog van de serre komen? Het ene moment denk ik 'Het moet'. Het andere moment vrees ik van niet. Zelfs niet het vullen? Wie zal het zeggen. Het gesukkel van nu had ik me ook niet bedacht en mag wel minder als er nog iets van die opbouw terecht mag komen. Laat ik voorlopig van het totaalplaatje uitgaan. Opgeven cq zien dat het niet gaat lukken kan altijd nog.

 Na het hout misschien gewoon doorpakken en in de ochtenduren verder met het vullen van de kasbak. Qua temperatuur te doen en steeds hooguit twee uur. Veel beetjes maken ook een berg. Het iedere dag iets principe weer reanimeren. Als het minder gaat is dat één van de eerste zaken die sneuvelt. De zomer lijkt voorlopig nog lang te duren. Dus wie weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten