dinsdag 14 juni 2022

Behelpen

 Na de lasagna twee uur geslapen als een blok. Telt dat ook als activiteit? Dat was de tweede sessie voor vandaag. 4 uur! Het blijft me verbazen. Kan moeilijk anders dan verre van normaal zijn. En nu fris als een hoentje? Ben je gek. Ik kan zo weer slapen en ga dat doen ook. Eerst een heet bad en dan masseren met een gel. Meer psychosomatotisch dan dat het volgens mij feitelijk helpt. Anderzijds heb ik het nu een paar dagen niet gedaan 'et voilà'; het kraakt en piept weer.
 
 Misschien iets anders doen morgen? Moeilijk. Het is onkruid, onkruid en nog eens onkruid. Wat toch veronderstelt, dat je enigszins dubbelgeklapt boven de grond hangt en meterlang groen met wortel en al uit de grond trekt. Dat gaat je met een schoffel niet lukken. Dat is de ellende van achterstand inhalen. Omdat je er niet op tijd bij kon zijn, ben je veroordeeld tot extra werk. Plantjes krimpen niet. Is ook meestal niet de bedoeling. Bij onkruid zou ik een uitzondering willen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten