dinsdag 14 juni 2022

Aanmodderen

 Goed opgeschoten in de kasbak vanochtend. Nog wel werk voor 2-3 dagen voordat ik het vullen kan aanpakken. Zittend op zo'n thermoblok, of hoe zo'n uit de kluiten gewassen baksteen vol gaten ook mag heten, is het langer vol te houden dan op de hurken. Uiteindelijk is het toch de rug weer die aan de bel trekt voor het einde van de 'schiecht'. Niet omdat het onkruid trekken nou zo'n fysiek zware bezigheid zou zijn. Het is meer de houding dan de handeling. Mag wel oppassen, dat ik niet in eenzelfde toestand verzeild raak als diverse wkn geleden en per saldo nauwelijk meer kan bewegen.

 Verstandig geweest en behalve een pauze gemaakt ook na ruim twee uur bezig zijn er mee gekapt. Siësta! Weer zonder problemen een paar uur geslapen. Aansluitend de pudding-, ijs- en yogurtpuinzooi in de keuken aangepakt. Dus (!!) ook in de middag bezig geweest. Dat is zeker geen regel geweest de afgelopen tijd. Nu vanavond nog en ik mag tevreden zijn, al blijft het irritant, dat ik niet kan doen wat ik zou willen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten