vrijdag 24 juni 2022

Achterop

 Het blog loopt weer achter de feiten aan. Kan goed zijn, kan slecht zijn of er tussenin. Het is vooral rommelig op het ogenblik. Net herstellende ritmes worden verstoord. De tijd schrijdt voort en ik huppel er achter aan. Overdrachtelijk dan, want huppelen op zich is niet mij besteed. Hoewel goed bezig in de tuin, blijft dat dit jaar een sysifusklus. Het onkruid groeit harder dan ik het in de paar uurtjes per dag verwijderd krijg.
 
 Misschien is de tuin te groot. Ik heb het dit jaar al meer dan eens bedacht. Zolang alles op rolletjes loopt is het net te doen. Een kink in de kabel is genoeg om daar voor de rest van het seizoen verandering in te brengen, als daar niet de tijd en de energie is om een inhaalslag te maken. Over al die andere klussen en klusjes ga ik het niet eens hebben.
 
 Nu dat gekaas er weer bij. Nummer twee ligt te drogen terwijl de eerst zijn laklagen krijgt. Ik moet daar een plek voor verzinnen. Het zal maken worden, want die plek is er gewoon niet. Nu ligt het spul op de diepvriezer en dat betekent, dat die diepvriezer nog minder gebruikt wordt dan al het geval was. Zo groeit de berg eerder aan dan dat hij afgegraven wordt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten