dinsdag 7 juni 2022

Opwaarts?

 Krabbelen we op of lijkt het maar zo. En zo ja, voor hoelang? Tot meer dan het herordenen van het laatste te verzagen hout is het vandaag niet gekomen. Misschien had het gekund. Misschien was het de betere beslissing om niet alsnog bijv. het onkruid te maaien in de moestuin of wat er voor door moet gaan. Deels bewuste keuze, deels motivatiegebrek. We gaan het morgen zien.

 Vooralsnog heb ik slechts 1,5 ipv 3 uur aan een siësta besteed en ben ik inmiddels twee uur langer in de benen dan de afgelopen dagen, die al voor zevenen in bed eindigden. Je kunt het als vooruitgang zien. Nog twee ochtenden zagen, schat ik zo in en dan mag de tuin weer terug op de eerste plek van de prioriteitenlijst. Nou ja, qua onkruid verwijderen dan. Veel meer zit er voor mijn gevoel niet meer in. Praktisch gezien wel, maar zo praktisch bezie ik het allemaal ff niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten