Ondertussen blijven de BolpuntCommige excuses met regelmaat op de elektronische deurmat vallen. We zitten inmiddels in de zevende week na de bestelling. De ZEVENDE week. Nog geen Cd gezien, laat staan kunnen draaien, maar het geld is al ruim zes weken geleden afgeschreven .... Het wordt langzaam aan tijd voor een rente-vergoeding. De tegoedbon, ontvangen voor die ene, inmiddels geannuleerde Cd, is reeds verlopen ..... Alsof je ieder 2 à 3 weken bestellingen overlaat aan de rampzalige bezorgingskunsten van Bolletje. Dan zou d'r terecht aan mijn verstandelijke vermogens getwijfeld kunnen worden. Nu blijft het enigszins twijfelachtig. Zo heel erg slim was het niet om weer voor Bol te kiezen. Voordeel is, dat ze zichzelf inmiddels zo onmogelijk maken, dat ik me niet kan voorstellen, dat ik mezelf ooit nog eens toe sta om daar in te trappen.
Zeven weken o.a. ook voor bestellingen die aangeprezen werden met de slogan: 'Voor 23:00 besteld, de volgende dag bezorgd'. Zeven weken, terwijl de langst voorspelde levertijd 6 weken was. Hoe kan zo'n tent bestaan? Wat zegt dat behalve over het bedrijf over de gemiddelde klant?? Is de gemiddelde Nederlandse consument vervallen tot de categorie 'schaap' of geldt dat alleen als de aankopen gedaan worden via het internet? Moet je nou iedere keer stennis gaan lopen maken om een beetje op een fatsoenlijke manier klantvriendelijk te worden geholpen? Wat hier gebeurt, maakt van 'minachting' een lachertje.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten