Een bedrijf hebben, je uitgebreid via sites als pinterest presenteren en bij navraag emails wekenlang niet beantwoorden .... dan doe je iets verkeerd of het gaat je te goed. Dit is al niet best, maar goed iedere ondernemer zijn, nee natuurlijk (!) weer haar filosofie. Erger wordt het als na diverse pogingen de boel alsnog aan de praat te krijgen, want d'r is iets wat ik wil hebben, ineens wordt gedaan alsof voorwaarden aan het klant-zijn worden gesteld. Voorwaarden, die ik nergens heb kunnen vinden èn die me niet zijn verteld. Dat is ronduit kwalijk.
Ik ken dat alleen van de restaurants, die zich bij tijd en wijle te goed vinden voor de manier, waarop jij uitziet als je binnen stapt. Als er buiten een bordje hangt dat 'gepaste kleding' op prijs wordt gesteld, kun je dat met alle risico vandien negeren. Hangt dat er niet, wens ik niet gewogen te worden. Heb dan gewoon het lef om direct te vragen of ik wel kan betalen of mij ongevraagd de deur te wijzen. En zo niet, hou je kop en behandel mij als ieder ander.
Ik ga geen namen noemen. Dan duik ik qua niveau nog onder het gebodene. Mijn tegels zullen echter geen cementtegels uit Utrecht worden ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten