Het Bol-dossier kan gesloten ..... als tenminste niks misgaat met de bezorging. Afkloppen, dus, en nog een paar dagen wachten. Finale score: 37 mailtjes. Van bevestiging van de opdracht t/m de mededeling dat het spul verzonden is. Meer dan 2 mailtjes per bestelde Cd. Dus ongeveer 2 sorry's per schijfje!!
Zouden ze nou nog het lef hebben om mij om een evaluatie van mijn 'on-line shopping' ervaring te vragen? Of zijn ze iets slimmer dan het tot op heden lijkt en laten ze dat wijselijk achterwege? Misschien moet ik om te beginnen mijn account maar verwijderen. Scheelt een stuk in de verleiding er ooit nog eens in te durven geloven. Als mens blijf je tenslotte hopen, zelfs op het onmogelijk geblekene.
Nu eerst de bestellijst bestuderen. Geloof niet dat ik in de tussentijd de fout gemaakt heb om te kopen, wat ik reeds besteld had, maar wat er nu wel of niet opstaat, moet je me ook niet vragen. Dat krijg je na iets van een week of zeven. Je hele verwachtingsvolle voorpret is omzeep geholpen. Dat is het kwalijkste element in deze. No. More. Bol.com.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten